lørdag 1. mars 2008

Sol og utsikt

Da jeg våknet i dag tidlig, ble jeg møtt av deilig sol og blå himmel. Perfekt turvær, tenkte jeg, og begynte å legge planer om mat, kaffe og sjokolade i sekken, og å nyte sol og utsikt fra en topp.

Men før jeg kom så langt, mens jeg satt på verandaen med en kaffekopp, begynte skyene å nærme seg, vinden øke på og snart var det ikke så deilig ute lenger allikevel...















Men jeg fikk med meg litt sol da, og utsikten fra verandaen er ikke så verst den heller. Prøver meg på tur i morra isteden jeg, da er det meldt sol hele dagen. Noen som vil være med?

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...