søndag 2. mars 2008

Søndagstur til Helleviga


Så var det en ny dag med sol og blå himmel, - og i dag ble det tur :-)
Sammen med gode venner vendte jeg nesa mot Søgne, nærmere bestemt Helleviga. Jeg har aldri vært der før (og det gjelder for så vidt veldig mange plasser), men ble veldig fornøyd med valg av tursted. Kjempe fint tur område!


Med en stor varm sol på himmelen, brydde vi oss ikke så mye om vinden.

Nede i Helleviga slo vi oss ned på en benk og kosa oss med grilla (les: svidde) pølser, varm kakao og Safari cookies.


Jeg har hatt en kjempe fin dag, så dette frister til gjentakelse!

Her finner du flere bilder fra turen.

1 kommentar:

  1. Tit-tei... takk for en fin tur, det må gjentas!! Veven trenger flere blogger som blir oppdatert (et lite hint til Christin, Tone og Stig som alle begynte så lovende).

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...