søndag 13. april 2008

Pay it forward

Det er første gangen jeg er med på dette. Men siden jeg var nummer to som la inn kommentar hos Aina, får jeg bli med i Pay-it-forward og vil få en overraskelse i posten.

Reglen er slik at de 3 første som kommenterer dette innlegget, vil få en hjemmelaget eller kjøpt gave fra meg. Jeg vet ikke hva gaven vil bli enda, og du får den kanskje ikke i morgen eller uken etter, men du vil motta den innen 365 dager.

Det eneste dere forplikter, er å lage et lignende innlegg i deres blogg, og "Gi det videre" til tre stykker.

Håper det er andre der ute som vil være med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...