søndag 15. juni 2008

Utdrikningslag og en hyggelig handel

Det var kjempe koselig å treffe Anniche i går. Hu er ei blid og trivelig jente, og butikken er kjempe flott! Jeg gikk rundt og kikket lenge, og det endte med at jeg plukket med meg en del flere ting enn de jeg hadde bestilt på forhånd. Anniche hadde til og med laget en egen pose til meg, og puttet oppi noen ekstra ting. Hva som ble med meg hjem, får du se i morgen.
Takk for en hyggelig handel!


U
tdrikningslaget var også veldig vellykket. Charlotte trodde ikke vi skulle møtes før på kvelden, så ble overrasket da søstera (som er forlover) kom hjem til henne på formiddagen. Hu fikk pakket litt ting for dagen, og ble sendt på spa for massasje og så kaffe med noen venninner.

Etterpå møttes alle til gokart på Villkatt. Det var bare ei som hadde prøvd det tidligere, men alle syns det var gøy! Så var det videre til Kongshavn, hvor vi ble hentet med taxibåt og kjørt ut til Stokken. Der ble det servert champagne og jordbær, reker og hvitvin, og sjokolade og kaffe. Ja, vi koste oss :-)

Etter et klesskift bar det til byen. Siden antrekket var en glitrende salsakjole og høyhælte sølvsko, skjønte hu at dette hadde noe med dansing å gjøre. Oppdraget var å by opp og danse salsa med noen der vi var. Hu kan ikke salsa, men er glad i å danse, så tok oppgaven uten protest. Tror nok alle mannfolka var fornøyd med å få vrikke tett med ei så flott jente.

Etter en stund i byen, avsluttet vi kvelden hjemme på verandaen. Med deilig taco, pakkegjetting og morsomme historier.

3 kommentarer:

  1. Vellykket, ser jeg.
    Både utdrikningslag og handel.
    Gleder meg til å se hva du har kjøpt! ;)
    Fin sommeruke ønskes deg!

    SvarSlett
  2. Det høres ut som om du har hatt ei flott helg. Det er bra, for da har man noe å ta med seg inn i ei ny uke.Vi har planlagt ferietur med et vennepar i helga, så nå er det snart bare å begynne å pakke. Tidlig ferie i år, faktiskt. Gleder meg, for vi skal kjøre i Europa.Det blir spennende å se hva du har kjøpt? Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei
    Tusen takk for kommentar på bloggen min! Veldig kjekt, og du er hjertelig velkommen tilbake:)
    Du hadde mange koselige innlegg på bloggen din! Og jeg elsket "diktet" som du har i høyrekolonnen din. Vi er skapt i Guds bilde, og er vi er unike! Synes det viser godt igjen her i bloggverden. Mange som har evner og anlegg som imponerer! Så fantastiske at vi alle er forskjellige, og er gode på hver våre ting....Det er et herlig liv:)

    Klem fra Fru Langtind

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...