fredag 4. juli 2008

Perfekt ferievær

Jeg har ferie nå, og det har vært en fantastisk uke! Godt og varmt og strålende sol. Jeg har kost meg masse med turer på stranden, varme svaberg og sjøen. Det er sånn sommeren skal være :)

Koselig med besøk er det også ;) Ei enslig and, som vi kalte Donald, kom stadig opp til oss. Og var så tam at den spiste fra hånda (men selvfølgelig ikke akkurat da jeg skulle ta bilde...). En svanefamilie svømte også helt inntil oss, men jeg var glad de ikke kom opp på land. Har hørt de kan bli veldig sinna, så syns de er litt skumle... Men de er flotte der de svømmer rundt i sjøen.

13 kommentarer:

  1. Ja her er det også flott vær. Skulle helst vært en tur ved vannet hver dag. Men jeg jobber fortsatt, så tiden strekker ikke til. Kos deg og nyt det flotte været.
    Driver med litt husarbeid i dag. Men må ha en liten blogg pause innimellom. Det er så pass varmt at en må jo passe på å drikke en del så da blogger en samtidig.
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  2. Not at all sure of what the text is saying but the images are delightful. Ducks and swans are gorgeous creatures.

    SvarSlett
  3. Great catch for SWF! This reminds me the quote... "God and Nature first made us what we are, and then out of our own created genius we make ourselves what we want to be. Follow always that great law. Let the sky and God be our limit and Eternity our measurement".... Happy weekend! Mine's up too hope you can drop by..

    SvarSlett
  4. Det er jo greit å være heldig med været når man ferierer her hjemme. Vi begynner nå og fra neste uke e rdte vel øspøs og 10 grader.
    Flott bilde:)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Ja, her er det også skikkelig sommer om dagen! 32 grader i dag og helgen er meldt like så. Deilig!
    Vakkre bilder du har tatt. Inspirasjon, -så i morgen må vi ut til stranden vi å!
    God helg!

    SvarSlett
  6. Trevliga foto. Fina kort på fåglar och vatten. Fast du har ju fyllt din sida med fina kort
    Hälsningar från Sverige
    KB

    SvarSlett
  7. Å så herlege sommarbilde! Håpar me får mange slike dagar i sommar!

    God helg :)

    SvarSlett
  8. Så heldig du er med ferieværet ditt da, en trenger ikke dra til syden nå nei;)

    Og svaner ja... De kan bli skikkelig aggresive. Min mann ble angrepet og løp for harde livet. Vi som så på lo der og da men den var svær og agressiv og det kunne gått ille.

    En fin helg ønskes deg i godværet;)

    SvarSlett
  9. Herlige bilder, ser ut som du har like fine sommerdager som oss:0)
    Søt Donald hehe..

    Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  10. nydelige bilder....
    er innom her hjemme, før vi farter videre...
    ja... min svoger heter ole petter;O)
    fortsatt god sommer!
    klem, magny

    SvarSlett
  11. nydelige bilder....
    er innom her hjemme, før vi farter videre...
    ja... min svoger heter ole petter;O)
    fortsatt god sommer!
    klem, magny

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...