onsdag 23. juli 2008

Tur til Ikea

Jeg har vært på tur til Ikea i Sandnes. Turen var ikke planlagt, men jeg heiv meg med i siste liten. Kjempe lenge siden jeg har vært der nå, så det var gøy med en tur selv om jeg ikke skulle ha noe spesielt. Kikka litt på sengegavl og nattbord, men tror det var like greit at jeg droppa det, for bilen var rimelig full både inni og på taket ;)

Men litt fikk jeg med hjem da. En sinkbelagt kanne til å vanne blomstene på verandaen og noen kunstig blomster. Kjekke oppbevaringsbokser til ting og tang, og en vannblomst med glassvase.

12 små telysestaker, to bomullsryer og en lykt jeg fant i billigkroken. Syns ikke grønnfargen var så fin, så den har jeg tenkt å male hvit.

Store dekorsteiner og roseblader kan være fine å pynte med. På badet har jeg satt en skål med potpurri som lukter deilig lavendel og en Mikado (Syngonanthus chrysanthus) som visstnok skal trives godt der. Hvis jeg bare husker å gi den nok vann da...

10 kommentarer:

  1. Så mye fint du fant deg på IKEA. Vi var i Trondheim på IKEA i sommer, faktisk kjøpte jeg ikke noe der. Kanskje det rett og slett var for stort. :) Syns den kanna med blomster var flott, fine bilder du tar!

    SvarSlett
  2. hmm, den sinkbelagte kanna.. kansje en tur på ikea for meg også...
    Superfin var den, og praktisk ;)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har kjøpt :)
    Jeg skal og snart ha meg en tur bortover. Gleder meg til Ikea kommer til Kr.Sand...

    Ha en fin dag o sola :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har kjøpt! Lager man planteakvarium også nå? Det var fint altså, men har ikke sett det før :0) Mye sommerfint her ja!

    SvarSlett
  5. Hmm, så det er på den kanten av landet du bor altså ;0)

    var på Ikea endag her vi og men ble ikke så masse med ut, noen lys. Skulle kjøpe middag men det var en times kø så vi dro et annet sted og spiste;0)

    Dsink kanna var flott ja men den så ikke jeg....

    SvarSlett
  6. Hei.
    Fine ting du fann på Ikea.
    Den kanna og blomstene var fine. Var der på mandagskvelden, kjøpte stort sett bare innerputer til mine syprosjekter. Syns det er greit når en kan få de til 9,- stk.
    Men har fått med meg noen av de flotte interiørbutikkene her, så jeg har nok fått handlet en del. Kommer vel bilder etterhvert.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  7. Hei Og først må jeg si for en koselig blogg du har.Den pastasalaten du har oppskrift på,lengre nede på siden din,skal jeg sannelig prøve.Den såg såå god ut.Mye fint du hadde fått med deg fra ikea.Jeg var på ikea i trondheim tidligere i sommer,og handlet så bilen va stappfull.Ja kan se en del av det på bloggen min.Blandt annet de hvite pianolakkerte møblene ble kjøpt der.Har liksom fått sansen for det.

    SvarSlett
  8. Finner som regel noe gøy på Ikea.

    Ha en fin helg!
    :O)

    SvarSlett
  9. Jeg vil også på Ikea!!! Gleder meg virkelig til de kommer hit altså, det er jo ikke sååå lenge til nå, men lenge nok:-) Skulle absolutt hatt flere slike bokser jeg også, og rammer trenger jeg, og et ekstra bordbein til sybordet, og.... Og så finner en jo alltid mye mer en bare MÅ ha når en kommer bort... Ja ja, penger spart osv:-) Kos deg masse i finværet i helga!! Klem B:-)

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder !! Og tydelig flotte kjøp :=) Synes den grønne lykta var kul jeg :)

    Deilige dager vi har altså!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...