tirsdag 26. august 2008

Utmerkelser til fantastiske bloggere

Det har blitt lite blogging på meg i det siste av ulike grunner. Men håper at jeg får mer tid til å besøke bloggene deres fremover.

Mange av dere har tittet innom selv om det har vært lite aktivitet fra meg og skrevet koselige hilsener. Det setter jeg stor pris på. Så jeg håper dere tar med dere disse utmerkelsene videre, for dere fortjener dem alle sammen!

premio arte y pico

Arte y pico awarden gis for kreativt, design, spennende stoff og for gode bidrag til bloggland. Blomsterglade Ida ga den til meg.

brillianteweblogvv8

Brilliante Weblog awarden har jeg fått av snille Nyperosa.

Tusen hjertelig takk begge to!

3 kommentarer:

  1. Grattis med awarder, Stine. Det motiverer og inspirer til videre blogging det! Artig med påskjønnelser.

    Alltid hyggelig at du titter innom bloggen min og legger igjen en hilsen. Setter stor pris på det skal du vite.

    Håper du har fine dager, med eller uten fristende mat. Fluevekt er jeg ikke, men det var litt gøy å dra med fluebildene og da måtte det bli litt tekst om det også ;-)

    Fin kveld til deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med awardene Stine!!!

    Ha en fin uke videre.
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...