onsdag 10. desember 2008

Frostrosen - En julekonsert

I kveld skal jeg på konsert i Domkirken, og satser på å komme ordentlig i julestemning.

"Frostrosen er en julekonsert av og med lokale utøvere. Mari Klingen, Aase Helene Røinaas og Bjørn H. Handeland er solister og initiativtakere. De har allsidig musikalsk erfaring fra både musicals, klassisk og rytmisk musikk, og sammen håper de på å gi noe nytt og noe minneverdig til byen. Med seg har de et fantastisk band og spennende gjester - Reidar Skaaland spiller orgel, Johanne Flottorp deltar på hardingfele og Helene Berntsen leser tekster.

Sammen lover de publikum en stemningsfylt opplevelse og et spennende program med både kjente norske julesanger og vakker julemusikk fra flere andre land, i tillegg til klassiske verker og spesialkomponerte stykker.

Frostrosen blir en magisk kveld med absolutt julestemning!"

Søndag hadde de konsert i Åseral. Du kan lese om den og foreberdelsene på bloggen .

5 kommentarer:

  1. Høres nydelig ut :)
    Kos deg ja...

    klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei Stine!Håper konserten blir flott.
    Kjenner bare til Reidar,som er med å lede koret som minstejenta går i...
    Han er god til å komponere sanger og musikk.
    Ha en fin førjulstid.Hilsen Linda :))

    SvarSlett
  3. Det blir sikkert kjempeflott.Jeg la en kommentar til deg i går om at jeg hadde noe til deg på bloggen min.Det ble to fra meg på samme innlegget ditt,sikkert derfor du ikke har registrert den andre.Men jeg har altså en ting til deg,bare kom og hent.Ha det kos!

    SvarSlett
  4. Koselig at du stakk innom bloggen min.
    Måtte jo dermed sjekke ut din også, og her var mye spennende.
    Håper du hadde en fin konsert i domkirken. Forstår jo med dette at du bor her i nærheten.
    Fredag 5. desember var jeg i Mandal kirke (ikke så fullt der) på "Stille natt - hellig natt" med Rune Larsen, Tor Endresen, Marian Aas Hansen og Anita Skorgan. Det var en nydelig og stemningsfull konsert. Mandal kirke er jo også et nydelig byggverk, og jeg er døpt, konfirmert og gift der.
    Uansett, denne konserten kan anbefales.
    Ønsker deg en riktig fin adventstid.
    http://www.vgb.no/22230

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...