lørdag 10. januar 2009

Frøken Pruina



Moseplassen holder igjen en konkurranse. Denne gangen er det Frøken Frost 2009 som skal kåres. Det er mange flotte kandidater som stiller og det blir spennende og se hvem som vinner.

Jeg krysser fingrene for Frøken Pruina ;)

Rimdekte nyper

Disse bildene tok jeg en tidlig morgen i november. Natten hadde vært kald og fuktig og lagt et nydelig hvitt teppe over alt. Det ser nesten ut som om alt dyppet i sukker ;)
er krystaller av is som bygges opp av frossen luftfuktighet på kalde overflater.


Min kandidat til konkurransen heter Frøken Pruina.
Hennes navn er latinsk og betyr rimfrost. Som en ekte miss ønsker hun å fremstå fra sin beste side før den store finalen. Og hun har kledd seg i sin fineste kåpe med sølvglitter.


9 kommentarer:

  1. Flott navn og flott miss. :)
    Lykke til! :)))
    God lørdagskveld til deg Stine.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder,ønsker deg lykke til.Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har, og fint bilde av deg:o) Og jeg er helt enig i "Tro at du er noe"... Stikker nok innom igjen.. Greit at jeg linker deg til bloggen min? -Linda:o)

    SvarSlett
  4. Vilka härliga bilder!
    Kul att du vill vara med och tävla! Lycka till.
    Nu ska titta vidare i din blogg ;)

    Kram Ingela

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige komentarer inne hos meg. Nå har jeg lest meg tilbake på bloggen din og føler at jeg "kjenner" deg litt bedre.

    Krysser fingrene for at Frøken Priuna kommer høyt opp i konkurransen, et nydelig bilde var det iallefall.

    Ha ei fin uke;)

    SvarSlett
  6. Så flott Frøken!
    Skal lese litt mer her i bloggen din..

    SvarSlett
  7. så nydelige bilder! Og kjempehyggelig at du er med på konkurranse.
    Har du noen preferanser på hvilket bilde som skal med?

    SvarSlett
  8. Tack snälla för söta ord hos mig och länken till Ellis Corner! Du får självklart en länk tillbaka hos oss.

    kram Mia

    SvarSlett
  9. Frosten lager de vakreste bilder i naturen. Du fanger det fint inn med kameraet. Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...