onsdag 25. mars 2009

Ditta's værelse

 Lyshus i zink

Til fredag åpner det en ny gave- og interiørbutikk midt i gågata i Kristiansand. Ditta's værelse selger varer fra Lisbeth Dahl, Chic Antique, Petit Crapaud, Artefina, Kayene, Soul of Soffi, Nyblom ó Kollen, Madleys, Royal Classic og Sia. Nye interiørbutikker er alltid velkomne, og jeg gleder meg til å kikke der.

Åpningen feires med –10% på alle varer fredag og lørdag.

Mens vi venter kan vi se en del av varene som har kommet inn i nettbutikken Ditta's værelse.

Oljelampe

Tavle med hylle og knagger

11 kommentarer:

  1. Så flotte lyshus og fin tavle.
    Skal lage meg ei tavle av en gammel ramme jeg fikk i helgen.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Jeg tipper du kommer til å overnatte utenfor butikken i sovepose, og være førstemann(jente) inn i butikken! ;-p

    Og hvis du gjør det så skal jeg komme og severe vafler til deg..hehe

    Hilsen den anonyme :p

    SvarSlett
  3. Veldig mye fint! :)
    MÅ kikke innom nettbutkken. ;)

    SvarSlett
  4. Den dagens meny-tavla var fin! :) Blir sikkert spennende. Det er gøy å se på interiør.

    SvarSlett
  5. Åså my lekkert!! Har så lyst på et sånt hus!! Kos deg masse og gi oss gjerne noen bilder fra fangsten :)

    SvarSlett
  6. Hei Stine!Høres ut som jeg må ta meg en bytur.
    Hvor i Markens ligger den?
    God helg!Linda :))

    SvarSlett
  7. Hei Stine,

    Gøy med ny butikk. :)
    Ha en fin fin helg!

    Linda -butikken ligger i Markensgate 20a.

    SvarSlett
  8. Hei Stine!Jeg var i byen å leita ettet Dittas værelse, men fant den ikke.20 A skulle bli ca
    ved narvesen v rasmus tallaksen men fant den ikke.Men jeg fant mye kjekt på bytur....

    SvarSlett
  9. Hei på deg! Nye butikker ønskes alltid velkommen, spennende.
    Ha en fin dag så blogges vi ved.
    Klem

    SvarSlett
  10. Oj - mye lekkert her ja!! Smil!

    Ha en superduper mandag - KKann

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...