onsdag 11. mars 2009

Mandagstema - Uklart

Mandagstema - Uklart
Denne ukens mandagstema er uklart... Det kan jo tolkes på forskjellige måter. Og det har vært litt uklart for meg om jeg skulle bli med på dette eller ikke. Men litt forsinket har jeg bestemt meg og valgt dette bildet fra ferien i Puerto de Mogan. En mørk og regntung himmel gjorde fjellene uklare når vi kikket oppover i dalen. Det var uklart hvordan været ville bli resten av dagen. Men heldigvis holdt skyene seg i fjellene, og vi fikk en ny klar og solrik ettermiddag.

Sjekk mandagstema for flere uklare bilder.

7 kommentarer:

  1. Fint bilde! Så jammen meg ut til å være en ganske fin ferieplass også :o)

    SvarSlett
  2. Heia og takk for kommentar hos meg. Flott tema-bilde du har. Det ser ut som et herlig sted å feriere på.
    Ha ei fin uke:-)
    Klem Vanja

    SvarSlett
  3. Flott bidrag! Og nå kjenner jeg at jeg godt kunne tenke meg en ferie snart :-)Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Flott bidrag,og bedre sent enn aldri:o)

    SvarSlett
  5. Å ferieeeee....lengter etter syden og sol og varme..:o))

    SvarSlett
  6. Ja puerto mogan er en veldig fin plass. Så godt at været holdt da : )

    SvarSlett
  7. Så bra at det var klart at du ville ver med på denne utfordringa da!!
    Flott tolkning og eit veldig bra bilde.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...