mandag 2. mars 2009

Vinneren er...

Gøy at så mange ville være med i min lille jubileumstrekning!

Først klipte jeg ut alle kommentarene og la i en bolle for å trekke, men siden lappene hadde forskjellige størrelse syns jeg det ble litt urettferdig.

020320091552 020320091555

Så da skrev jeg nummer på baksiden av alle lappene, ringte broren min og ba han velge et tall fra 1 til 38. Han valgte 27.

Konkurranse

Og vinneren ble...

Siw Aina med den koselige bloggen Siwan`s verden.

Gratulerer!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren! :)))

    SvarSlett
  2. Ååååå, nå ble jeg glad. Dette er jo en fantastisk trekning å vinne :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...