onsdag 27. mai 2009

Fotokonkurranse - " DYR "

Jeg har ikke så mange bilder av dyr, iallefall ikke som passer i en fotokonkurranse. Men jeg heiv meg med allikevel, og hentet fram noen bilder fra ferien min i Tanzania i oktober i fjor.

Første bildet er av en apekatt som var veldig glad i å posere :)

Og så ei krabbe som kikker opp av skjulestedet sitt.

Til slutt en søt liten løveunge.


Andre flotte bidrag finner du hos Fotoverden.

Hvis du vil se flere bilder fra Tanzania finner du dem her.

6 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra en litt annen dyreverden enn det vi er vant til på våre kanter.

    SvarSlett
  2. Jättefina bilder. De får mig att minnas några utlandssvistelser på andra breddgrader.

    Ha en fortsatt fin dag

    Gunilla

    SvarSlett
  3. Flotte bilder.Løveungen var skikkelig søt da!

    SvarSlett
  4. Ja,syns også det var veldig rart. Har også før bytte header,å fått d til med d samme. Men nei ikke denne gangen,trykker fjern bilde,å d går ikke. samme bilde blir der. Noe irriterende! :(
    Ha en god pinse du også,å takk for svar.
    Klem C :)

    SvarSlett
  5. har du evt en mail adresse æ kan sende d på da?
    Takk for at du tilbyr dæ å gjøre d.. veldig snilt!!:)

    SvarSlett
  6. Tuuusen <3 takk altså! ;)
    Føle mæ litt "dom" nu,før du ordna d jo så fort.. men takk takk :)
    Klem C :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...