lørdag 30. mai 2009

Langhelg og sol

Strålende sol og nesten 20 grader. Så deilig det er! Det er bare å komme seg ut, -på verandaen , i hagen eller på tur. Kanskje jeg tar en runde i Bymarka i løpet av helga, slik som i pinsa i fjor.

Men i kveld blir det iallefall middag og konsert i Ravnedalen. Konsertsommeren dras i gang av Tom Hugo og Stein Roger Sordal. Gleder meg :)

Sinkfatet og den lille søte lykta fant jeg på Jysk for en stund siden, –passer kjempe fint på verandaen syns jeg.


Ønsker alle ei fantastisk pinsehelg!

Rosa blomster

3 kommentarer:

  1. Så fin pynt på verandaen. Kos deg i kveld med middag og konsert. God pinse!

    SvarSlett
  2. Så fint fat med flott pynt på. Koselig med litt nytt på verandaen også.
    Ønsker deg ei flott pinsehelg i finværet :)

    SvarSlett
  3. Så heldig dere er som har så fint vær,her har det vært brukbart og litt sol i kveld,men det har vært noen kalde dager her i det siste.Fine sommerlige bilder hos deg.
    Kos deg i finværet!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...