lørdag 6. februar 2010

Hvitt med hint av vår

Hvitt med hint av vår

Så var det helg igjen, -det er alltid like deilig :)
I kveld er det tid for filmklubben Rewind. Det blir spennende å se hvilken film Astrid har valgt. Tidligere filmer og karakterene vi har gitt kan du se på bloggen til Rewind



Englevinge

På kommoden i gangen står et hvitt speil med fine utskjæringer på rammen. Nå har det fått selskap av en englevinge, og det syns jeg ble veldig fint.

Primula i sinkpotte

Primula i glade farger gir et hint om vår midt i vintermørket. De fargerike små blomstene er søte, men ikke lett å holde lenge med radiator i stua og antigrønne fingre…
Blomsterpotta har jeg pyntet med et lite sinkhus fra Walther & Co.


Unn deg en liten solstråle i februar og drøm om vår.
God helg!

12 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig du har det hos deg. Godt at det går mot lysere tider.
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. hei.
    nydelig stemning i dine bilder,så fint med engle vinge.
    snart vår.....
    ønsker deg en trivelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Søtt med en englevinge på speilet. Ha en flott helg. Heidi:)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!

    Koselig at du vil være med på trekning hos meg!
    Ha en fin helg...

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  5. Så flott speilramme. Alltid koselig med litt blomster. Ikke lenge primuøaen står her heller.
    Men en får nyte det så lenge en kan.
    Håper det var en fin film.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg :)
    For en utrolig flott blogg du har :)
    Kos at du tittet innom min blogg, så jeg kunne titte inn til deg også :)

    Lykke til i min give away :)
    Har lagt ut bilder av premien i dag ;)

    Ha en nydelig helg:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  7. Så gøy du vil være med på min giveaway og at du har lagt deg til som følger!!! Nå ble jeg gla!!

    Klem

    SvarSlett
  8. Koselig, hvitt og vårlig!

    SmilKKann

    SvarSlett
  9. God aften.:-)) Jeg er helt kurert for vinter camping i alle fall.:-) egentlig vedlig kurert for alt som heter vinter nå...selv om jeg sier til meg selv at jeg liker vinter...jeg liker vinter, jeg liker vinter..fordi jeg bor i norge som har mye vinter...prøver jeg å innbille meg selv at jeg liker vinter..men jeg merker jeg ikke tror helt på det.:-)

    Enig med deg når det gjelder primulaen...hos meg står ikke den mange dagene..men herlige er de :)

    Gry.:-)

    SvarSlett
  10. så nydelig header du har fått deg! fine bilder ellers også! fikk selv noen englevinger til jul, love it...
    klem til deg og skjønn uke ønskes...

    magny

    SvarSlett
  11. Gøy du ble med på konkurransen min også :)
    Er jo litt morro med sånn :)

    Ha en nydelig kveld.
    Klem Tina

    SvarSlett
  12. Hei Stinemor, jeg har lagt ut merkene du laget på bloggen min, håper det er o.k.!
    Jeg synes de er så vårlige og skjønne, at de må vises til de nye leserene også.
    Klem,M

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...