tirsdag 28. juni 2011

Kroatia: Hvar

Langs havnen i Makarska ligger det tett i tett med flotte seilskuter, sightseeingbåter og utleiebåter, så hvis man ønsker en tur på Adriaterhavet er det enkelt å ordne. Vi booket utflukten vår gjennom Kroatiaspesialisten og ombord i "Voga" hadde vi en deilig dag på sjøen.

Etter et par timer ankom vi den idylliske landsbyen Jelsa på lavendeløya Hvar.Vi hadde ca en time i land, og den brukte vi til å vandre rundt i de smale gatene og nyte en "Frozen Cappuccino" på en av kaféene ved havnen. Jeg fikk også kjøpt med meg deilig lavendel hjem. 



Har du vært på Hvar?



Del 1: Ferie i Kroatia
Del 2: Kroatia: Hvar
Del 3: Kroatia: Brač
Del 4: Kroatia: Makarska

3 kommentarer:

  1. Super flotte billeder - det har sikkert været en kanon ferie, du har haft.
    Ha´en god tirsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Er har det øset ned i dag, tordnet og vært skikkelig ruskevær, så disse bildene er veldig fristende.. sukk!!
    Ha en fin ferie!!

    SvarSlett
  3. Ser fantastisk herlig ut. Jeg har aldri vært i Kroatia, men kunne godt tenkt meg dit engang.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...