mandag 27. juni 2011

Reise: Ferie i Kroatia

Panoramabilde fra hotellet mot byen

På lørdag kom jeg hjem etter en herlig ferie i Kroatia. Sammen med fire gode venner har jeg kost meg med sol og varme i en uke i byen Makarska.


Søt liten pus slapper av i skyggen

Ferien ble bestilt via Kroatiaspesialisten, som har charterreiser fra Kristiansand til Split. Vi fikk god hjelp både før og under reisen.

Har du vært i Kroatia?
Uansett; i de neste innleggene skal jeg ta dere med på liten rundtur.



Del 1: Ferie i Kroatia
Del 2: Kroatia: Hvar
Del 3: Kroatia: Brač
Del 4: Kroatia: Makarska

3 kommentarer:

  1. Hej Stine.
    Jeg har ikke været i Kroatien, men glæder mig til at se dine næste indlæg.
    Tak fordi du kom forbi min blog.
    Ha´en god mandag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Så fint at du hadde en fin tur.Fine bilder:)

    SvarSlett
  3. Høres herlig ut. Gleder meg til å se bilder derfra etterhvert.
    Vi reiser på motorsykkeltur til Stockholm i morgen. Spent på hvordan det blir. Har aldri vært med på langtur med motorsykkel før.
    Ha ei herlig uke :)
    Klem fra Astrid Fjordheim

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...