søndag 17. juli 2011

Palmesus

I helga var jeg på Palmesus. En musikkfestival på Bystranda i Kristiansand. Festivalen har holdt på i tre år nå, og blir bedre og bedre for hvert år.

Dette skriver arrangøren selv: Palmesus er en stor musikkfestival/beach party som arrangeres på Bystranda midt i Kristiansand sentrum. Palmesus starter på dagtid med en avslappet sommerlig atmosfære akkompagnert av kjente liveartister og går over i suggerende rytmer fra verdensstjerne-DJs og livlig stemning på kvelden.

Vi fikk en liten smakebit av sommer, men på lørdagskvelden pøste regnet ned. Men uansett så var det mye folk, topp stemning og masse bra musikk.


Palmesus

Det var mange bra konserter, men fredag var den beste dagen. Da fikk vi høre Veronica Maggio, Lars Vaular, Kelis og Quentin Mosimann. Kronprins Håkon dukket også opp, og han så ut til å kose seg.

På lørdagen hørte vi Erik Faber, Rasmus Seebach, Dandy Warhols, Salvador Sanchez, Erik & Kriss og Fedde le Grand.

Dette var en super måte å starte ferien på, men nå vil jeg gjerne ha litt sol :)
Ferie eller ei; Ønsker dere alle ei fin uke!

1 kommentar:

  1. En innholdsrik helg,
    der opplevelse sto i kø, skjønner jeg.
    Herlig! :)

    God ferie!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...