søndag 11. september 2011

36/52: Ødelagt

Broken tree

Da jeg var ute og gikk tur i dag, fant jeg dette treet like nedenfor der jeg bor. Det er flere store gamle eiketrær der, og et av dem var knekt og falt i bakken. Jeg er usikker på når det har skjedd, men mulig lynet slo ned i det i natt. Vi hadde iallefall et forferdelig vær, det blinka og smalt i ett.


Siden ukas tema i X/52 er ødelagt passet disse bildene godt :)
Flere bidrag vil du finne .

  

For litt siden trakk Eileen med bloggen Happy Lia's meg ut som vinner av en overraskelsespremie. Og rett før helga lå det en prikkete fin pakke i postkassa mi. Og overraskelsen var et putetrekk et lite skilt og en S i glade farger. Takk!

6 kommentarer:

  1. Ja det var nok en gammel sliter som måtte i bakken der.
    Det er skummelt å se hva lyn og uvær kan få til.
    Ha en fin søndagskveld ,Marit.

    SvarSlett
  2. Litt av eit vær hos deg og, men heldigvis roligere ut på dagen i dag. Kjekt med vinnarlykke - trur eg.. :0)

    Ha ei fin ny uke. Klem ♥

    SvarSlett
  3. Der har nok lynet slått til ja...store krefter i sving. Tusen takk for hyggelige kommentarer på bildene mine... Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Så fint ferdig ut det treet der ja.Har nok fått gjennomgå av lynnedslag.Flotte bilder:)

    SvarSlett
  5. Ja lynet har stor kraft, det kan eg også skrive under på. Eg hugsar ein gong då eg var lita jente at det var eit forferdeleg torever midt på natta. Me høyrde ein flerrande lyd rett etter eit lynglimt, dagen etter såg me eit liknande syn som du viser her.

    Klem frå Marie

    SvarSlett
  6. Det er visst bare vi to som har funnet det ødelagte i sist ukes X/52. Slikt et uvær det har vært mange plasser, ligger det nok slike trær rundt omkring. Kan vel si at motivet du fant på din fototur passet godt i ukas X/52.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...