søndag 18. september 2011

Hele bildet


I går hadde jeg en kjempe koselig kveld sammen med en venn jeg til vanlig får altfor lite tid sammen med, iallefall på tomannshånd. Vi koste oss med sushi og vin, og snakket til langt på natt. Takk for en fin kveld!

Anne og Pine gjettet helt rett på gårsdagens innlegg. Utsnittet mitt var hentet fra bildet over, en grein vrihassel.



Greinen har jeg stående i en litt gammeldags hvit mugge fra Sia. Den fikk jeg i gave av de gode venninnene som var på besøk for et par uker siden. Veldig koselig!

2 kommentarer:

  1. Nydelig mugge og veldig dekorativt med trollhassel. :)
    Ha en fin kommende uke.

    SvarSlett
  2. Iiiiih, jeg klarte det :D Utrolig fin mugge, ja! Sia har masse fint! =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...