tirsdag 18. oktober 2011

Shopping hos Anna


På søndag tok jeg turen til Annas Rom på Langenes for å handle for gavekortet jeg vant hos dem i august. Det er lenge siden jeg har vært der nå, og de hadde fått inn så utrulig mye fint, både innen interiør og klær.


Jeg kjøpte en ny olabukse, Rosie denim leggings fra Cream. Den satt veldig fint og så er det stilig med "krøllene" på leggen. Fra Tine K lot jeg meg friste av krus og moccakopper i keramikk med håndmalte  lyseblå striper, og store fasett glass som kan brukes til lysestaker eller blomstervaser. Til sist tok jeg med en grå dipp skål fra Bruka Design.



1 kommentar:

  1. Heia Stineså mye fint du har handlet-buksen så fantastisk flott ut.Elsker striper-koppene var så søte! Bruka har sååå mye fint og dipp skåla var flott!koselig å titte innom deg-klem fra Vera

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...